مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-29سياسي

‎نقش مدیریت داده محور در حکمروایی هوشمند


مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در پنجاه و نهمین نشست نقد و اندیشه که با محوریت حکمرانی در فضای مجازی برگزار شد، بر نقش مدیریت داده محور در حکمروایی هوشمند و مشارکتی تاکید کرد.

- ‎به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در این نشست محمد فرجود، مدیرعامل سازمان و مهندس رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات در خصوص موضوع حکمرانی در فضای مجازی از منظر دولت الکترونیک گفتگو کردند.

‎فرجود در ابتدا با اشاره به وظایف و مأموریت های سازمان فاوای شهرداری در حوزه ict و هوشمندسازی، در موضوع حکمروایی فضای مجازی، نقش دولت و نهادهای عمومی مثل شهرداری را از ابعاد مختلف قابل بررسی دانست و گفت: دولت یا نهادهای عمومی که دارای ساختارهای بزرگ هستند و با مردم و کسب و کارها ارتباط دارند تا زمانی که خود متحول نشده باشند و به اندازه کافی نوآوری در آنها رسوخ نکرده باشد نمی توانند محصول یا خدمات خوبی ارائه دهند.

‎او ادامه داد: نقش بعدی این نهادها، سیاست گذاری و قانون گذاری است که در واقع می توان گفت نوآوری و تحول در این بخش رسوخ زیادی نکرده است و در تسهیل نواوری اهمیت زیادی دارد.

‎نقش توانمندساز، دیگر نقشی بود که مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری به آن اشاره کرد و گفت: نهادهای دولتی و عمومی نقش توانمندساز و هماهنگ کننده هم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‎نقش مدیریت داده محور در حکمروایی هوشمند

‎نقش مدیریت داده محور در حکمروایی هوشمند