مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-29سياسي

تشکیل 800 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور


مدیر کل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: حدود 800 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حامد ترکاشوند مدیر کل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور امروز در جلسه هم اندیشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام با اشاره به آیه قرآن کریم وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّهٌ یَدْعُونَ إِلَی الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿104﴾(و باید از میان شما گروهی باشند دعوتگر به خیر که به نیکی فرمان دهند و از نا شایستی( بدی) بازدارند و اینان رستگارانند) ، گفت: رویکرد جدید و پویاسازی این ستاد بر توجه بیش از پیش به این واجب الهی مغفول مانده و روش های جدید بایستی تبیین شود.

وی افزود:  حدود 800 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور با پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده است.

مدیر کل امور استان ها و دستگاه های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امروز ستاد با رویکرد مطالبه گری اجتماعی، معاونت فرهنگ و آموزش و رسانه وارد میدان شده و نیاز دارد که مسوولین استان به ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 800 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

تشکیل 800 گروه جهادی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کشور