مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-29سياسي

قضات، وکلا و کارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهران هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامسحین اسماعیلی امروز در گفت وگوی زنده با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر با تأکید بر اینکه سلامت دستگاه قضا در زمره برنامه های اولویت دار قوه قضاییه در دوره تحول است، - سخنگوی قوه قضاییه درباره دستگیری 28 نفر از کارمندان دستگاه قضایی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، غلامسحین اسماعیلی امروز در گفت وگوی زنده با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر با تأکید بر اینکه سلامت دستگاه قضا در زمره برنامه های اولویت دار قوه قضاییه در دوره تحول است، گفت: با اقدامات گسترده در حوزه پیشگیری، رصد و نظارت عملکردها و شناسایی موارد تخلف و نیز با هدف برخورد قاطع و بدون ملاحظه با متخلفین، جمعی از کارمندان دستگاه قضا دستگیر شدند.

وی افزود: بر این اساس هفته گذشته با اقدامات جدید مرکز حفاطت و اطلاعات قوه قضاییه تعدادی از متخلفین تحت تعققیب قرار گرفته و بازداشت شدند.

این بازداشتی ها شامل 28 نفر از کارمندان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نیز دادگستری و همچنین 19 نفر از وکلای دادگستری هستند.

اسماعیلی با گفتن اینکه افراد بازداشتی به نوعی مبادرت به کلاهبرداری می کردند، گفت: این افزاد امکان دست بردن در پرونده را نداشتند و با دادن وعده و وعید، از اصحاب پرونده وجوهی را دریافت می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات، وکلا و کارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهران هستند

قضات، وکلا و کارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهران هستند