مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-29اجتماعي

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده سراب و میانه


استاندار آذربایجان شرقی بعد از حضور در مناطق زلزله زده سراب، در شهرستان میانه نیز حضور یافته و از روستاهای ورنکش و گاوینه رود از توابع بخش ترکمانچای بازدید و روند بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان را بررسی کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بعد از حضور در مناطق زلزله زده سراب، در شهرستان میانه نیز حضور یافته و از روستاهای ورنکش و گاوینه رود از توابع بخش ترکمانچای بازدید و روند بازسازی مناطق زلزله زده این شهرستان را بررسی کرد.

محمدرضا پورمحمدی در بازدید از مناطق زلزله زده میانه، گفت: در آستانه سالگرد حادثه زلزله در شهرستان های میانه و سراب هستیم و گزارش ها حاکی از رضایت بخش بودن روند بازسازی این مناطق است.

وی با اشاره به این که در شهرستان میانه، دو هزار واحد مسکونی روستایی تخریب شده بود، افزود: کار بازسازی 1950 واحد یعنی بیشتر از 90 درصد واحدهای تخریب شده به اتمام رسیده و صد درصد واحدهای تعمیری نیز بازسازی شده اند.

پورمحمدی با بیان این که 50 درصد از اماکن دامی این شهرستان هم بازسازی شده است، گفت: با تلاش دستگاه های مسئول برای برطرف کردن کاستی ها، امیدواریم کار بازسازی قبل از فصل سرما تمام شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی در این بازدیدها همچنین در تعدادی از خانه های بازسازی شده حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده سراب و میانه

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مناطق زلزله زده سراب و میانه