مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:552020-10-29سياسي

معارف اهل بیت (ع) با خون دل های فراوان به ما رسیده است


رییس کنفرانس بین المللی «آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت (ع) در دوران معاصر» اظهار کرد: معارف اهل بیت (ع) با کوشش ها، ایثارها و خون دل خوردن های فراوانی به دست ما رسیده که باید آن را قدر بدانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله محمدهادی یوسفی غروی در سخنان کوتاهی به زبان عربی و به مناسبت آغاز این کنفرانس بین المللی ضمن گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت نورانی حضرن رسول الله (ص) و امام جعفر بن محمد الصادق (ع) بیان کرد: در اهمیت حفظ معارف اهل بیت (ع) توسط قُدما و بزرگان اسلام همین بس که برخی از آن ها حتی آبروی خود را در این راه قربانی کردند.

وی افزود: همه این کوشش های خستگی ناپذیر بزرگان برای این بود تا بتوانند معارف اهل بیت (ع) را حفظ و آنگاه زمینه گسترش آن را نیز فراهم کنند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: با همه این تلاش ها، البته تحریف هایی نیز در تاریخ اهل بیت (ع) دیده می شود که این کنفرانس علمی کوشش می کند تا در راستای آسیب شناسی همین مقوله، به دستاوردهای جدیدی برسد.

  همایش مطالعات تاریخ اهل بیت (ع) و ایجاد فضای بین رشته ای همچنین حجت الاسلام و المسلمین رمضان محمدی به عنوان دبیر علمی این کنفرانس بین المللی نیز در سخنانی از استقبال خوب استادان داخلی و خارجی از این کنفرانس خبر داد و گفت: این همایش فضایی بینارشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارف اهل بیت (ع) با خون دل های فراوان به ما رسیده است

معارف اهل بیت (ع) با خون دل های فراوان به ما رسیده است