مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-29سياسي

پدافند غیر عامل جامع ترین راه مقاوم سازی کشور در برابرتهدیدات است


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:جامع ترین و کم هزینه ترین راه مقاوم سازی هر کشور و جامعه در برابر تهدیدات خارجی استفاده از پدافند غیر عامل است.

- سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته ملی پدافند غیر عامل از پنجم لغایت 12 آبان با شعار مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی آغاز شده است.

وی افزود: اهمیت و ضرورت پدافند غیر عامل به حدی است که بر اساس برداشت صاحب نظران و کارشناسان بهترین، جامع ترین و کم هزینه ترین راه مقاوم سازی هر کشور و جامعه در برابر تهدیدات خارجی استفاده از پدافند غیر عامل است، حال آنکه این موضوع از دیرباز مورد توجه بشر قرار گرفته، لیکن با رشد تکنولوژی، تجهیزات و فناوری های روز و امکان استفاده از سلاح های مخرب هسته ای، بیولوژیکی، میکروبی و همچنین تشدید جنگ های منطقه ای و فرامنطقه ای و تهدید قدرت های استکباری، ضرورت تغییر رویکرد پدافند غیر عامل را نیز مشخص می کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: نکته حائز اهمیت اینکه تهدیدات نیز در بازه های زمانی مختلف تغییر می کند و همانطور که می دانید تهدیدات ما هم طبیعی است مانند سیل و زلزله و.

و هم مصنوعی و انسان ساز است مانند حملات موشکی و هوایی و … و در این سال های آنچه که دشمن دنبال می کند تهدیدات در حوزه های زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند غیر عامل جامع ترین راه مقاوم سازی کشور در برابرتهدیدات است

پدافند غیر عامل جامع ترین راه مقاوم سازی کشور در برابرتهدیدات است