مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-29سياسي

پروژه تونل کبیرکوه در استان ایلام نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت ساخت پروژه تونل کبیرکو در مسیر دره شهر-آبدانان در جنوب استان ایلام، گفت: این پروژه برای تکمیل شدن نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد ظهر پنجشنبه در بازدید از تونل کبیرکوه واقع در شهرستان آبدانان اظهار کرد: اعتبارات مورد نیاز تونل کبیرکوه پیگیری می شود.

وی با اشاره به حائز اهمیت بودن تونل کبیرکوه در سیستم حمل و نقل جاده ای استان و کشور، گفت: این پروژه برای تکمیل نیازمند اعتبارات ویژه است و این مهم را در مجلس از طریق دستگاه های ذیربط پیگیری خواهیم کرد.

نیکزاد همچنین در بازید از پروژه های نفتی شهرستان دهلران اظهار کرد: برای تکمیل طرح های نفتی در این شهرستان نیازمند 150 میلیون دلار اعتبار هستیم.

وی با اشاره به دعوت مجمع نمایندگان استان و هماهنگی استانداری برای سفر به ایلام، گفت: قرار است به اتفاق تعدادی از دستگاه های اجرایی از جمله وزارت نفت، بانک مرکزی، بنیاد مسکن، وزارت نیرو، شهرک های صنعتی و راهداری و حمل و نقل جاده ای تعدادی از پروژه های استان بازدید کنیم و طی یک جلسه با حضور استاندار حاصل سفر صورتجلسه شود و در مجلس مصوبات انجام شده را پیگیری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه تونل کبیرکوه در استان ایلام نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است

پروژه تونل کبیرکوه در استان ایلام نیازمند تخصیص اعتبار ویژه است