مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-29سياسي

برگزاری 30 برنامه مختلف طی هفته بسیج دانش آموزی در پارس آباد مغان


در هفته بسیج دانش آموزی امسال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، 30 عنوان برنامه برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسن نوری ظهر امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در دفتر فرماندهی سپاه پارس آباد برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بسیج دانش آموزی امسال به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع کرونا ، 30 عنوان برنامه برگزار می شود.

وی افزود: هفته بسیج دانش آموزی، یادآور حماسه های بزرگ مردانی است که در سنین پایین در دوران دفاع مقدس، افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند و نسل امروز می توانند از آنها الگوبرداری کنند و شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی دانش آموز جوان مومن انقلابی، استکبارستیزی و مقاومت نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه پارس آباد تصریح کرد: امسال انتخابات آمریکا همزمان با 13 آبان است و  پویش عظیم مردمی با شعار مرگ بر آمریکا در شبکه های مجازی اجرا می شود و برنامه های بسیج دانش آموزی باید هر چه باشکوه تر و عظیم تر و با هدف ایجاد معرفت و بینش بیشتر نسبت به انزجار از آمریکا و معرفی جنایت های آن برگزار و معرفی شود.

وی با اشاره برگزاری برنامه های مختلف در هفته بسیج دانش آموزی بیان داشت: مهم ترین آنها راه اندازی پویش گسترده آمریکا باید از منطقه برود ، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی،  راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 30 برنامه مختلف طی هفته بسیج دانش آموزی در پارس آباد مغان

برگزاری 30 برنامه مختلف طی هفته بسیج دانش آموزی در پارس آباد مغان