مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-29اقتصادي

کاهش 54 درصدی مسافران در 6 ماهه نخست امسال در اصفهان


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از کاهش 54 درصدی مسافران در نیمه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: - ایسنا/اصفهان معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اصفهان از کاهش 54 درصدی مسافران در نیمه اول سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: متاسفانه بخش حمل ونقل مسافر به شدت از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است.

علیرضا جعفری با بیان اینکه تعداد سفرهای ثبت شده در نیمه نخست امسال معادل 37 هزار و 43 سفر بوده که به نسبت مدت مشابه حدود 30 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: در 6 ماهه نخست سال جاری 2 میلیون و 870 هزار و 332 نفر مسافر به اقصی نقاط ایران جا به جا شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که جابجایی 6 میلیون و 246 هزار و 105 مسافر بود، شاهد کاهش جابجایی بیش از 54 درصدی مسافر هستیم.

وی با بیان اینکه بخش حمل ونقل مسافر به شدت از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده است، اضافه کرد: شیوع ویروس کرونا باعث شد بازار سفرهای نوروزی، اربعین و سفرهای دانشجویان از دست رود و این بخش به شدت متضرر شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات دولتی به بخش رانندگان و شرکت های حمل ونقل، گفت: برای عبور از این شرایط نیازمند ایجاد سازوکارهای متناسب با حجم این بحران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 54 درصدی مسافران در 6 ماهه نخست امسال در اصفهان

کاهش 54 درصدی مسافران در 6 ماهه نخست امسال در اصفهان