مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-29سياسي

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) غیر قابل گذشت است


نمایندگان مقام معظم رهبری در سراسر کشور، با صدور بیانیه ای مشترک، اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت پیامبر اعظم اسلام(ص) را محکوم کرده و آن را اقدامی غیر قابل گذشت ارزیابی کردند.

- نمایندگان ولی فقیه سراسر کشور در واکنش به اقدام اهانت آمیز مکرون: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) غیر قابل گذشت است ایسنا/فارس نمایندگان مقام معظم رهبری در سراسر کشور، با صدور بیانیه ای مشترک، اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت پیامبر اعظم اسلام(ص) را محکوم کرده و آن را اقدامی غیر قابل گذشت ارزیابی کردند.

نمایندگان ولی فقیه در سراسر کشور، طی بیانیه ای مشترک، تاکید کردند که اهانت رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان، نشانه ای روشن از رفتارهای دوگانه و تبعیض آمیز مدعیان تمدن و لیبرال دموکراسی غرب و غیرقابل گذشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان فارس، متن کامل بیانیه ی مشترک نمایندگان مقام معظم رهبری در سراسر کشور در محکومیت اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام(ص) چنین است؛ بسم الله الرحمن الرحیم اهانت رییس دولت فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اعظم (صلی الله علیه وآله وسلم) به بهانه ی حمایت از آزادی بیان، نشانه ای روشن از رفتارهای دوگانه و تبعیض آمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) غیر قابل گذشت است

اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) غیر قابل گذشت است