مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-29اجتماعي

وجود بیش از 600 پروژه در حوزه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان


معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: سیستان و بلوچستان در حال حاضر با بیش از 600 پروژه فعال بیشترین فعالیت عمرانی در حوزه فضاهای آموزشی در کشور را داراست.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: سیستان و بلوچستان در حال حاضر با بیش از 600 پروژه فعال بیشترین فعالیت عمرانی در حوزه فضاهای آموزشی در کشور را داراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان، مهراله رخشانی مهر اظهار کرد: سیستان و بلوچستان در حال حاضر با بیش از 600 پروژه فعال بیشترین فعالیت عمرانی در حوزه فضاهای آموزشی در کشور را داراست.

معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: توجه به این استان در موضوعات آموزشی دوچندان شده و اکنون عملیات عمرانی روی بیش از 2 هزار و سیصد و پنجاه کلاس درس در این استان در حال انجام است.

وی ادامه داد: در چهارسال اخیر اعتبارات استان سیستان و بلوچستان در حوزه ساخت فضاهای آموزشی رشد چشمگیری داشته است و از 68 میلیارد تومان در سال 1396، به 503 میلیارد تومان در سال جاری رسیده است.

رخشانی مهر بیان کرد: تاکنون بیش از 330 میلیارد تومان از این مبلغ هزینه شده است و برای تکمیل این 600 پروژه فعال در استان به 476 میلیارد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 600 پروژه در حوزه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان

وجود بیش از 600 پروژه در حوزه فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان