مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-29اقتصادي

تقدیر شریعتمداری از مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران برای حراست از منافع ملی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نلقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی متن این نامه به شرح زیر است : - محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به نصرالله سردشتی ، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تلاش های ستودنی، مجاهدانه و شبانه روزی وی و مجموعه کارکنان این شرکت برای حراست از منافع ملی و تداوم صادرات نفت و فرآورده های نفتی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نلقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی متن این نامه به شرح زیر است : تلاش های ستودنی مجاهدانه و شبانه روزی مجموعه کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران برای حراست ازمنافع ملی و تداوم صادرات نفت و فرآورده های نفتی موجب شد تا دولت آمریکا جناب عالی و جمعی دیگر از همکارانتان را همراه با وزیر محترم نفت و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران به فهرست تحریم های غیرقانونی و ظالمانه اضافه نماید .

معتقدم حقارت آمریکا از زمانی نمایان گشت که نتوانست از حرکت قدرتمند ناوگان شرکت ملی نفتکش جلوگیری کند ، لذا مبادرت به تحریم دریانوردان خدوم و تلاشگر نمود.

شما که از جانبازان دفاع مقدس هستید و همکارانتان در شرکت ملی نفتکش ایران نشان دادید که در خط مبارزه با تحریم های ظالمانه و جنگ اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر شریعتمداری از مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران برای حراست از منافع ملی

تقدیر شریعتمداری از مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران برای حراست از منافع ملی