مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:302020-10-29سياسي

سردار جلالی: هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی غیربومی اقدام به سیاه نمایی و تضعیف اعتقادات ملت کند.

- سردار جلالی: دشمن با شبکه های اجتماعی به دنبال تضعیف اعتقادات مردم است رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است گفت: دشمن در تلاش است با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی غیربومی اقدام به سیاه نمایی و تضعیف اعتقادات ملت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی با بیان اینکه سازمان پدافند غیرعامل از دی ماه سال 98 رویکردهای مقابله با شیوع کرونا را در سه فاز، پیش بینی، پیشگیری و پیش کنشگری آغاز کرده است، اظهار کرد: در این ایام تلاش کردیم با ایجاد هم افزایی و هماهنگی بین 26 دستگاه ظرفیت های لشکری و کشوری را ارتقاء داده و آمادگی ها را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی نیز سازمان پدافند غیرعامل کشور آمادگی خود را برای همکاری با قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است، گفت: معتقدیم برای اجرای حداکثری تدابیر و تصمیمات ستاد ملی باید همه دستگاه ها نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است

سردار جلالی: هدف دشمن تضعیف زیرساخت های اعتقادی مردم است