مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:202020-10-29فرهنگي

مسجد نقطه عطف پیوند معنویت خانه و مدرسه است


مدیر ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه تربیت دینی باید در خانه آغاز شود و در مدرسه ادامه داشته باشد، گفت: مسجد نقطه عطف پیوند نماز و معنویت خانه و مدرسه است.

- ایسنا/گیلان مدیر ستاد اقامه نماز گیلان با بیان اینکه تربیت دینی باید در خانه آغاز شود و در مدرسه ادامه داشته باشد، گفت: مسجد نقطه عطف پیوند نماز و معنویت خانه و مدرسه است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوطالب حجازی امروز در اجلاس نماز شهرستان بندرانزلی که با موضوع نماز؛ پیوند خانه، مسجد و مدرسه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: مسجد نقطه عطف پیوند نماز و معنویت خانه و مدرسه است و آموزش های مدرسه و دانشگاه بدون مسجد هیچ است.

وی با اشاره به اینکه تربیت دینی باید در خانه آغاز شود و در مدرسه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورت عدم وجود این همسویی در خانه یا مدرسه دانش آموز دچار تضاد فکری و روانی می شود لذا اقامه نماز باید به صورت جدی مورد توجه اولیا و والدین دانش آموزان قرار گیرد.

مدیر ستاد اقامه نماز گیلان، با بیان اینکه پدر و مادر متدین و مسجدی می توانند کودک نمازخوان تربیت کنند، گفت: همین کودک نمازخوان وارد جامعه شده و می تواند نقش مهمی در پیشبرد اهداف جامعه اسلامی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسجد نقطه عطف پیوند معنویت خانه و مدرسه است

مسجد نقطه عطف پیوند معنویت خانه و مدرسه است