مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-29سياسي

اهانت به پیامبر اکرم (ص) ناشی از ترس دنیای غرب از گسترش اسلام است


دلیل اصلی توهین غربی ها به پیامبر اکرم (ص)، گسترش اسلام در جهان و ترس آنها از فراگیر شدن این دین الهی است.

- اصفهان - امام جمعه اصفهان گفت: دلیل اصلی توهین غربی ها به پیامبر اکرم (ص)، گسترش اسلام در جهان و ترس آنها از فراگیر شدن این دین الهی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد با با بیان اینکه علت توهین غربی ها به پیامبر مکرم اسلام (ص) پیشرفت و گسترش اسلام در جهان است، اظهار داشت: دشمنان اسلام هنگامی که می بینند اسلام هر روز بیش از گذشته در جهان مورد اقبال قرار می گیرد و انسان های مختلفی از سرتاسر دنیا به این دین الهی روی می آورند، دشمنی خودشان را ابراز می کنند.

وی افزود: این خوی پلید در باطن دشمنان اسلام وجود دارد و خداوند در قرآن کریم در این ارتباط می فرماید که این ها با شما دشمن هستند و آنچه در سینه دارند بیشتر است از آنچه که در ذهن دارند و گاهی از آن سخن می گویند، بنابراین دشمنی آنان واضح است .

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تصریح کرد: اینکه گاهی افرادی همانند رییس جمهور فرانسه، با پررویی به مقدسات اسلامی توهین می کنند به دلیل پیشرفت اسلام است؛ در حال حاضر مسلمانان مختلفی در فرانسه وجود دارند و تلاش می کنند تا دستورات اسلام را اجرا کنند همچون دخترانی که محجبه هستند و مایل هستند با حجاب در مدارس و دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت به پیامبر اکرم (ص) ناشی از ترس دنیای غرب از گسترش اسلام است

اهانت به پیامبر اکرم (ص) ناشی از ترس دنیای غرب از گسترش اسلام است