مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:152020-10-29بين الملل

دولت آلمان اعتقاد ندارد پادشاه تایلند ممنوعیت انجام کار دولتی را نقض کرده است


یک منبع پارلمانی آلمان بعد از جلسه توجیهی دولت با قانون گذاران، گفت: آلمان باور ندارد که پادشاه تایلند تاکنون ممنوعیت سیاست گذاری خود را حین اقامت در این کشور نقض کرده باشد.

- یک منبع پارلمانی آلمان بعد از جلسه توجیهی دولت با قانون گذاران، گفت: آلمان باور ندارد که پادشاه تایلند تاکنون ممنوعیت سیاست گذاری خود را حین اقامت در این کشور نقض کرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، معترضان تایلندی روز دوشنبه از آلمان خواستند بررسی کند که آیا ماها واجیرالونگکورن ، پادشاه 68 ساله این کشور، هنگامی که در خاک آلمان بوده کارهای دولتی نظیر امضای دستورات سلطنتی و قانون هزینه سالانه را انجام داده است یا خیر.

آلمان گفته است که سیاست گذاری برای پادشاه تایلند در این کشور غیرقابل قبول است و هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان هم اظهار کرده که این قدرت اروپایی به بررسی رفتار واجیرالونگکورن، حین اقامت در بایرن ادامه داده است.

به دنبال جلسه کمیته سیاست خارجی بوندستاگ، این منبع خاطرنشان کرد که دولت به اطلاع قانون گذاران رسانده است که باور دارد پادشاه تا زمانی که به طور مداوم از خاک آلمان کار انجام ندهد، مجاز به گرفتن تصمیمات موقعیتی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت آلمان اعتقاد ندارد پادشاه تایلند ممنوعیت انجام کار دولتی را نقض کرده است

دولت آلمان اعتقاد ندارد پادشاه تایلند ممنوعیت انجام کار دولتی را نقض کرده است