مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-29سياسي

دشمن با هدف تضعیف روحیه مسلمین دست به هتاکی می زند/بصیرت و تقوا تنها راه مقابله


قائم مقام شورای حوزه های علمیه استان یزد گفت: دشمنان با هدف تضعیف روحیه مسلمین دست به هتاکی می زنند و مسلمین باید در این شرایط اتحاد و انسجام بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

- آیت الله سید محمدکاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به هتاکی رییس جمهور فرانسه در مورد پیامبر اسلام، حضرت محمد (ص) اظهار داشت: از ابتدای تاریخ تاکنون پیوسته حق و باطل روبروی هم بوده اند و تا آخرالزمان نیز این مقابله بین حق و باطل وجود دارد.

وی عنوان کرد: امروز هم استکبار جهانی و غرب صفی باطل تشکیل داده اند و به صورت پلکانی چهار هدف را برای مسلمانان و جوامع اسلامی در نظر گرفته اند که در قرآن و روایات اسلامی نیز به این اهداف باطل اشاره شده است.

مدرسی بیان کرد: نابودی مسلمانان، تضعیف و وادار کردن مسلمانان به سازش، قداست زدایی و قداست شکنی و وارد کردن فشار و رنج به مسلمانان در قالب تهدید و تحریم، چهار هدفی است که توسط دشمنان اسلام دنبال می شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ادامه داد: دشمنان ما نمی خواهند مسلمانان در پهنه گیتی حیات داشته باشند و معتقدند اگر کسی خلاف میل و اراده آنها عمل کرد، باید از دنیا محو شود.

وی در مورد هدف قداست زدایی و قداست شکنی دشمنان نیز بیان کرد: آنها هرازگاهی به ساحت قرآن و نبی مکرم اسلام اهانت می کنند و از این قداست شکنی اهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با هدف تضعیف روحیه مسلمین دست به هتاکی می زند/بصیرت و تقوا تنها راه مقابله

دشمن با هدف تضعیف روحیه مسلمین دست به هتاکی می زند/بصیرت و تقوا تنها راه مقابله