مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-29سياسي

تشکیل قرارگاه مردمی برای مقابله با کرونا درچهارمحال و بختیاری


مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی برای با مقابله با ویروس کرونا، قرارگاه مردمی «حاج قاسم» در استان تشکیل می شود.

- شهرکرد - مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در لبیک به فرمان رهبر انقلاب اسلامی برای با مقابله با ویروس کرونا، قرارگاه مردمی حاج قاسم در استان تشکیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکرونا یکی از عوامل کاهش شیب موالید بوده که باید با توجه و حساسیت بیشتری به مسئله کاهش جمعیت نگاه کرد.

وی القای ناامیدی در جامعه را به رغم تأکید فراوان رهبری برای امید بخشی، یکی از مواردی برشمرد که باید به آن به صورت ویژه پرداخت.

طاهری درگیری با تمدن غرب در حوزه های فکری، اقتصادی و نظامی را ماهیت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: تاکنون مواجهه پزشکی و بهداشتی با تمدن غرب نداشته ایم و الان به صورت جدی درگیری داریم که باید حضورمان در این عرصه فعالانه باشد.

وی تجربه مجموعه های فرهنگی در مرحله نخست مواسات را یک سرمایه برشمرد که باید از این داشته در گام های بعدی استفاده مؤثر و مفید کرد.

طاهری با اشاره به حضور میدانی و نقش مؤثرگروه های جهادی، مراکز قرآنی، هیئت های مذهبی، مساجد و طلاب و حوزه های علمیه در مقابله با ویروس کرونا ، از سازمان های مردم نهاد هم انتظار می رود همانند سایر گروه های مردمی در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل قرارگاه مردمی برای مقابله با کرونا درچهارمحال و بختیاری

تشکیل قرارگاه مردمی برای مقابله با کرونا درچهارمحال و بختیاری