مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-29اجتماعي

تبلت های وعده شده نفت به دانش آموزان بی بضاعت نرسید


رییس آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: تبلت هایی که نفت وعده آن را داده بود به دانش آموزان بی بضاعت منطقه بردخون نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، ظهیر محمودی ظهر امروز در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی بخش بردخون اظهار داشت: آموزش پرورش متعهد به صیانت از سلامت دانش آموزان با اجرای شیوه نامه های بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی است و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بسته است.

رییس آموزش و پرورش منطقه بردخون با تقدیر از فعالیت شبکه بهداشت و درمان و درمان شهرستان دیّر در زمان شیوع ویروس در شهرستان دیّر گفت: در این شرایط ما ملزم به آموزش غیرحضوری به دانش آموزان هستیم که این مسئله مستلزم داشتن تلفن همراه هوشمند و یا تبلت است که با بررسی های انجام شده 200 نفر از دانش آموزان تحت پوشش این اداره به آن دسترسی نداشته و یا مشکل دارند.

وی اضافه کرد: این 200 دانش آموز با توجه به بضاعت مالی و امکان دسترسی به تلفن همراه هوشمند و تبلت اولویت بندی شده است.

محمودی در خصوص تبلت هایی که نفت و منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی وعده آن را برای در اختیار گذاشتن به دانش آموزان بی بضاعت داده بود گفت: متاسفانه تاکنون هیچ تبلتی به دانش آموزان تحت پوشش آموزش و پرورش منطقه بردخون نشده است و فقط خیرین و معلمان در این زمینه همکاری داشته و تعدادی تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلت های وعده شده نفت به دانش آموزان بی بضاعت نرسید

تبلت های وعده شده نفت به دانش آموزان بی بضاعت نرسید