مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-29ورزشي

فرزندان قهرمان کارکنان سپاه استان بوشهر تجلیل شدند


مراسم تجلیل و تقدیر از فرزندان ورزشکار دارای مقام قهرمانی کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سالن مهمانسرای کوثر این سپاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل و تقدیر از فرزندان ورزشکار دارای مقام قهرمانی کارکنان بازنشسته و شاغل سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در سالن مهمانسرای کوثر این سپاه اظهار داشت: پاسدار و خانواده های آن ها با آداب و رسومی که برگرفته از ارزش های الهی است برای رسیدن به اهداف متعالی زندگی تلاش کرده و در این مسیر سختی هایی را نیز متحمل می شوند اما در نهایت به آن اهداف متعالی می رسند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: فرزندان کارکنان سپاه اعم از بازنشسته و شاغل در رشته های متعدد اعم از رشته های قرآنی و  ورزشی تا مسابقات و المپیادهای مختلف حائز مقام های مختلفی هستند که این موضوع برای سپاه مایه افتخار است.

وی تصریح کرد: فرزندان ورزشکار کارکنان سپاه دارای ارزش گران بهایی برای مجموعه سپاه به حساب می آیند چرا که این مسئله به ارزش سپاه و خانواده کارکنان آن در ابعاد مختلف می افزاید.

سردار رزمجو یادآور شد: خلق حماسه تنها در خاکریز نیست بلکه قهرمانی در عرصه های مختلف ورزشی نیز خلق حماسه‎ ای دیگر است چرا که ورزش غیر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندان قهرمان کارکنان سپاه استان بوشهر تجلیل شدند

فرزندان قهرمان کارکنان سپاه استان بوشهر تجلیل شدند