مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-29سياسي

سردار سلیمانی خبر داد: ایجاد اشتغال، تهیه مسکن و جهیزیه در گام سوم کمک های مومنانه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (پنجشنبه 8 آبان) در نشست اعلام آغاز مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه ، - رییس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد که ایجاد اشتغال، تهیه مسکن و جهیزیه از جمله اقداماتی است که در مرحله سوم کمک های مومنانه اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (پنجشنبه 8 آبان) در نشست اعلام آغاز مرحله سوم نهضت کمک مؤمنانه ، با تبرک میلاد مسعود پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت گفت: به دنبال فرمایش رهبر انقلاب مبنی بر کمک به مردم آسیب دیده از شرایط کرونا، بسیج در سه مرحله تلاش کرد با برنامه ای منسجم و با کمک مردم، خیرین و دستگاه های حمایتی کشور به کمک این عزیزان بشتابد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست کمک مومنانه از نیمه شعبان آغاز شد و در ماه مبارک رمضان ادامه داشت، اظهار داشت: مرحله دوم طرح کمک مومنانه در ماه ذی الحجه، محرم و صفر برگزار شد که الحمدالله همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند کمک های مردم اعجاب برانگیز بود.

سلیمانی ادامه داد: در این دو مرحله، ده میلیون و 400 هزار بسته معیشتی با ارزش 3 تا 5 میلیون ریال با رعایت کرامت عزیزان بین آن ها توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی خبر داد: ایجاد اشتغال، تهیه مسکن و جهیزیه در گام سوم کمک های مومنانه

سردار سلیمانی خبر داد: ایجاد اشتغال، تهیه مسکن و جهیزیه در گام سوم کمک های مومنانه