مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-29اجتماعي

علت عدم استقبال از طرح تبدیل به احسن املاک شهرقدس/ تنها 200 نفر سند مالکیتی گرفتند


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس با اشاره به وجود دلالان، بروکراسی های اداری و اختلافات ادارات به عنوان علل عدم استقبال مردم از طرح ویژه تبدیل به احسن اراضی موقوفه شهرقدس، - حجت الاسلام یاسین شریفی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس اظهار کرد: بزرگترین مشکل شهرقدس عدم وجود اسناد مالکیت است و قالب مردم با یک قولنامه عادی اقدام به خرید و فروش املاک می کنند.

وی گفت: لذا پرونده های دادگستری به دلیل کلاهبرداری و تقلب زیاد است و اگر سند مالکیت وجود داشته باشد بسیاری از این معضلات کاسته خواهد شد و با توجه به اطلاع از این مشکلات درصدد حل آن برآمدیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قدس بیان کرد: رهبری انقلاب در سال 86 مجوز تبدیل به احسن بخش خاص موقوفه شهرقدس را صادر کردند اما مردم از این طرح استقبال نکردند که با برگزاری جلسات قیمت بالای اداره اوقاف علت عدم استقبال اداره اوقاف اعلام شد.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد: پس از آن اداره اوقاف با کاهش قیمت، قیمت منطقه ای را برای فروش و تبدیل به احسن قرار داد اما بازهم استقبال نشد و پس از آن شورای تأمین شهرستان قدس مصوبه ای را مبنی بر فروش املاک مسکونی به قیمت هر متر 10 هزار تومان، املاک صنعتی 200 هزار تومان و املاک تجاری متری یک میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت عدم استقبال از طرح تبدیل به احسن املاک شهرقدس/ تنها 200 نفر سند مالکیتی گرفتند

علت عدم استقبال از طرح تبدیل به احسن املاک شهرقدس/ تنها 200 نفر سند مالکیتی گرفتند