مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-29بين الملل

راز بقای راز بقا


چرا «راز بقا» تا این اندازه طرفدار دارد و دلایل رضایتمندی مخاطبان از این مجموعه که یکی از دلایل قرار گرفتن شبکه مستند در میان شبکه های نشان دار سیماست، - چرا راز بقا تا این اندازه طرفدار دارد و دلایل رضایتمندی مخاطبان از این مجموعه که یکی از دلایل قرار گرفتن شبکه مستند در میان شبکه های نشان دار سیماست، چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه وطن امروز نوشت: نظرسنجی تازه ای که درباره میزان مخاطبان و رضایت آنها از برنامه های تلویزیونی منتشر شد، در عین حال که نشان داد عمده برنامه های تلویزیونی کاهش مخاطب داشتند، حاوی نکته قابل تاملی بود؛ راز بقا که همواره در نظرسنجی های مخاطب محور تلویزیون در رده های بالا قرار داشته این بار نیز به عنوان سومین برنامه پرمخاطب و نخستین برنامه از منظر رضایتمندی مطرح شده است.

این سوال البته همواره مطرح می شود که چرا راز بقا تا این اندازه طرفدار دارد و دلایل رضایتمندی مخاطبان از این مجموعه که یکی از دلایل قرار گرفتن شبکه مستند در میان شبکه های نشان دار سیماست، چیست! در نظرسنجی اخیر صداوسیما مجموعه مستندهای راز بقا با بیش از 96 درصد رضایتمندی در رتبه نخست قرار دارد.

در نظرسنجی پیشین یعنی اول شهریور 99 نیز مجموعه مستندهای راز بقا در حضور برنامه های گران قیمت و مطرحی چون دورهمی، عصر جدید 2، تکرار خندوانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز بقای راز بقا

راز بقای راز بقا