مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-29اقتصادي

توسعه حوزه گردشگری دریایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ظرفیت ها و پتانسیل های جزیره درحوزه گردشگری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با توسعه فعالیت در حوزه گردشگری دریایی می توانیم تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از نقاط مختلف دنیا را به این جزیره جذب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری، رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدیدهای دوره ای از پروژه های در دست ساخت جزیره گفت: اقتصاد دریا و استفاده از ظرفیت های فراوان این بخش، از جمله راه های جذب بیشتر گردشگر، درآمدزایی و کاهش اتکای کشور به منابع تجدیدناپذیر انرژی است.

وی در بازدید از پروژه رستوران مارینا کیش که هم زمان با 20 آبان روز کیش به بهره برداری خواهد رسید، ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه آزاد کیش در حوزه های مختلف گردشگری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: با توسعه فعالیت در حوزه گردشگری دریایی می توانیم تعداد زیادی از مسافران و گردشگران از نقاط مختلف دنیا را به این جزیره جذب کنیم و محقق شدن این مهم، موجب رونق صنعت گردشگری دریایی منطقه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه اقدامات خوبی با اتکا به توانمندی، تخصص و امکانات مجموعه مارینای کیش در حوزه ارائه خدمات گردشگری دریایی در منطقه آزاد کیش محقق شده است، اظهار داشت: باید با سرعت بیشتر رستوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حوزه گردشگری دریایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی

توسعه حوزه گردشگری دریایی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی