مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-29پزشكي

ستاد مقابله با کرونا پشتیبان بخش بهداشت و درمان است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه ستاد مقابله با کرونا، پشتیبان بخش بهداشت و درمان است، گفت: مصوبات این ستاد برای همگان لازم الاجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر استان، گفت: در شرایط عادی نیستیم و تصمیمات باید متناسب با شرایط بوده و در جامعه القای عادی انگاری نکند.

راستگو با تأکید بر اینکه با هرگونه رویدادی که موجب تشکیل اجتماع و حضور خانواده ها باشد مخالفیم، افزود: در صورتی که برای برگزاری مراسم خاصی ضرورتی وجود داشته باشد باید با مجوز ستاد مقابله با کرونا و نظارت دانشگاه علوم پزشکی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیازمند مداخله مؤثر در بحث رعایت شیوه نامه های بهداشتی هستیم، افزود: سازوکار نظارت بر این امر باید به طور کامل اجرا شده و با متخلفان به صورت جدی برخورد شود.

وی همچنین از دستگاه های مسئول خواست گزارش عملکرد خود را درخصوص نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حوزه مسئولیت خود به دانشگاه علوم پزشکی تبریز ارائه کنند.

ممنوعیت تشکیل هرگونه تجمع مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان شرقی و مسئول کمیته نظارت ستاد مقابله با کرونا نیز در این جلسه با تأکید بر ممنوعیت تشکیل هرگونه تجمع، گفت: قائل شدن استثنا در این خصوص، موجب نابسامانی و القای ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاد مقابله با کرونا پشتیبان بخش بهداشت و درمان است

ستاد مقابله با کرونا پشتیبان بخش بهداشت و درمان است