مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-29اجتماعي

بهسازی و آسفالت 7 هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور


معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بهسازی و آسفالت هفت هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور از مهرماه سال گذشته تاکنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شعبانعلی خاوری ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه های راهسازی دهلران اظهار مرد: با توجه به فرا رسیدن زمستان حدود 12 هزار نفر از نیروهای راهدار با دو هزار انواع وسیله نقلیه در سراسر کشور آماده استقرار برای خدمات رسانی در نقاط پیش بینی شده برای راهداری زمستانی هستند.

وی گفت: در استان ایلام هم این آمادگی وجود دارد که با توجه به فصل زمستان، راهداران به مردم خدمت کنند، ضمن اینکه توجه به اجرای پروژه ها از دیگر اقدامات این سازمان راهداری در استان است.

خاوری به اجرای طرح ابرار در سراسر کشور اشاره و گفت: در اجرای این طرح، در یک دوره یک ساله از مهرماه پارسال تاکنون در سطح کشور هفت هزار کیلومتر از راه های روستایی بهسازی و آسفالت شده و این عدد در استان ایلام به 350 کیلومتر رسیده است.

معاون سازمان راهداری و حمل و جاده ای بیان کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این هفت هزار کیلومتر بالغ بر سه هزار میلیارد تومان است و چیزی در حدود سه هزار میلیارد تومان دیگر برای ادامه کار تا پایان سال جاری پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و آسفالت 7 هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور

بهسازی و آسفالت 7 هزار کیلومتر از راه های روستایی کشور