مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-29اقتصادي

اجرای طرح های آبرسانی تهران به کاهش فرونشست زمین کمک می کند


اجرای طرح های آبرسانی تهران به کاهش فرونشست زمین کمک می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم تقی زاده خامسی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم بهره برداری از طرح های آبرسانی تهران در محل تصفیه خانه ششم که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، با اشاره به خروج 150 حلقه چاه زیرزمینی از مدار با توجه به افتتاح های صورت گرفته اظهار داشت: انجام این طرح قطعاً در خصوص کاهش فرونشست زمین اثر گذار خواهد بود.

تقی زاده خامسی با بیان اینکه 75 درصد آب تهران از سدهای پنج گانه تهران تأمین می شود گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای تأمین آب در تهران نداریم و با توجه به اینکه متوسط مصرف آب در تهران یک میلیارد مترمکعب در سال است این رقم برای بهداشت بیشتر به یک میلیارد و 200 میلیون مترمکعب می رسد.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو با اشاره به اینکه سد کرج سالانه 460 میلیون مترمکعب در 55 سال گذشته آورد داشته است که بدون کنترل رها شده است عنوان داشت: طی سال گذشته برای این سد 472 میلیون تأمین آب شد که در مورد 160 میلیون آن رهاسازی صورت گرفت.

وی افزود: مشکل کمبود و برداشت از چاه های آب و همچنین میزان کیفیت آب در پرند با افتتاح تصفیه خانه و رینگ سامانه آبرسانی تهران حل خواهد شد و باید اعلام کنیم که این آب بهترین آب تهران است و از نظر کدورت یک دهم آب فعلی تهران می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های آبرسانی تهران به کاهش فرونشست زمین کمک می کند

اجرای طرح های آبرسانی تهران به کاهش فرونشست زمین کمک می کند