مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-29اقتصادي

افتتاح مرکز شبانه روزی رسیدگی به مطالبات سرمایه گذاران در یزد


مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مطالبات صاحبان صنایع و سرمایه گذاری با حضور استاندار و جمعی از مسئولان ارشدمرتبط استان در یزد افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدرضا علمداریزدی در حاشیه افتتاح مرکز 24 ساعته رسیدگی به مطالبات سرمایه گذاری در استان، اظهار کرد: در این مرکز فوریت، نمایندگان تمام دستگاه‏‎هایی مرتبط با هدف حل مشکلات تولید و طرح‏‎های سرمایه‎گذاری به صورت شبانه روزی و در بستر سامانه الکترونیکی از هشت صبح تا ساعت 20 و از ساعت 20 تا هشت صبح به صورت شیفتی فعال و مشکلات و تقاضای مدیران واحدهای صنعتی را بررسی می کنند.

وی راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی درخواست متقاضیان در کارگروه تسهیل را از دیگر اقدامات انجام شده در استان یزد دانست و افزود: این سامانه همان سامانه بهین یاب با ساز و کار جدید است که زمینه ارائه خدمات بیشتری برای متقاضیان را فراهم کرده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: هر کدام از دستگاه‏‎های حوزه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن نیز وظیفه دارند در دستگاه خود یک کمیته مستقل مرتبط با حل مشکلات واحدهای تولیدی داشته و موضوع‎ها را پیگیری کنند.

 دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد: این مرکز با توجه به سال جهش تولید و الزام توجه به اجرای دقیق ماده 61 قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز شبانه روزی رسیدگی به مطالبات سرمایه گذاران در یزد

افتتاح مرکز شبانه روزی رسیدگی به مطالبات سرمایه گذاران در یزد