مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-29پزشكي

تمدید محدودیت های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی در البرز+محدودیت ها


نماینده عالی دولت در استان البرز از تمدید محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر از 10 تا 16 آبان ماه خبر داد و گفت: بدون شک همراهی مردم برای رعایت محدودیت ها، - تمدید محدودیت های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی در البرز+محدودیت ها ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از تمدید محدودیت ها به مدت یک هفته دیگر از 10 تا 16 آبان ماه خبر داد و گفت: بدون شک همراهی مردم برای رعایت محدودیت ها، دستورالعمل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا موثر و لازم است.

عزیزاله شهبازی روز پنجشنبه هشتم آبان با بیان اینکه اکنون کادر بهداشت و درمان البرز مجاهدانه در خط مقدم مقابله با کرونا ایستاده اند، افزود: پس از ماه ها تلاش طاقت فرسا در مبارزه با این ویروس منحوس متاسفانه تعداد زیادی از پزشکان و پرستاران عزیز کشورمان را از دست دادیم ولی روند خدمات رسانی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این روزها شاهد تعدد ابتلا و مرگ و میر ناشی از شیوع کرونا هستیم و البرز همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد از این ناگزیر به تمدید محدودیت ها هستیم.

شهبازی گفت: نگران سلامت مردم استان هستیم از این رو روند اعمال محدودیت ها، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در این خصوص به جد نظارت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید محدودیت های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی در البرز+محدودیت ها

تمدید محدودیت های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی در البرز+محدودیت ها