مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-29اقتصادي

سه پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 3340 میلیارد تومان افتتاح شد


سه پروژه صنعت آب و برق در استان های تهران و هرمزگان با اعتبار 3340 میلیارد تومان با حضور رییس جمهور و در قالب بیست و ششمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

- سه پروژه صنعت آب و برق در استان های تهران و هرمزگان با اعتبار 3340 میلیارد تومان با حضور رییس جمهور و در قالب بیست و ششمین هفته پویش #هرهفته_الف_ب_ایران به صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز با حضور رییس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی دو پروژه تصفیه خانه ششم آب تهران و طرح بزرگ رینگ شبکه انتقال آب شرب شهر تهران (سامانه آبرسانی غرب، سامانه آبرسانی به شهر جدید پرند، سامانه آبرسانی شمال شرق) با اعتبار 975 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

پروژه تصفیه خانه ششم آب تهران با ظرفیت 7500 لیتر درثانیه و با سرمایه گذاری 485 میلیارد تومان در حد فاصل سد تنظیمی امیرکبیر و تصفیه خانه ششم واقع در ضلع شمالی شهرک راه آهن تهران افتتاح شد.

این پروژه به منظور ایجاد سیستم انتقال جدید آب از منابع غربی تهران و امکان افزایش ظرفیت تصفیه آب آشامیدنی شهر تهران در چهار بخش اصلی تونل انتقال به طول مجموع 29.

5 کیلومتر، آبگیر ابتدایی تونل تصفیه خانه ششم تهران با ظرفیت 15 مترمکعب در ثانیه (دو فاز 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 3340 میلیارد تومان افتتاح شد

سه پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 3340 میلیارد تومان افتتاح شد