مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-29سياسي

آمران سلامت هلال احمر برای 10 هزار زنجانی خدمات ارائه دادند


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: داوطلبان و جوانان هلال احمر در سطح این استان برای 10 هزار نفر در قالب طرح آمران سلامت خدمات بهداشتی مبارزه با بیماری کرونا ارائه دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آمران سلامت از پنجم آبان ماه امسال با مشارکت جوانان و داوطلبان هلال احمر به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری با شعار جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنیم ، آغاز به فعالیت کار کرده که تا 15 همین ماه ادامه خواهد داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در حال حاضر 60 پایگاه ثابت و سیار آمران سلامت در شهرستان های طارم، زنجان، ماهنشان، خدابنده، ابهر، ایجرود و خرم دره فعال است.

وی افزود: از این تعداد 45 پایگاه ثابت و 15 پایگاه نیز توسط تیم سحاب به صورت سیار فعال است.

میرزایی یادآور شد: هم اکنون 104 نفر از جوانان و داوطلبان عضو جمعیت هلال احمر استان زنجان در طرح آمران سلامت، شهروندان را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: شهروندانی که ماسک نداشته باشند این اعضا به آنها ماسک رایگان می دهند که تاکنون 500 عدد ماسک نیز برای شهروندان اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمران سلامت هلال احمر برای 10 هزار زنجانی خدمات ارائه دادند

آمران سلامت هلال احمر برای 10 هزار زنجانی خدمات ارائه دادند