مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-29اقتصادي

کرونا، فشارهای اقتصادی و کارگران مهاجر


با توجه به اینکه عده زیادی از مردم به پول های ارسالی مهاجران متکی هستند، به باور ما سازمان های امدادی و دولت ها باید این داده ها را با دقت زیر نظر داشته باشند و برای محافظت از این راه امرار معاش شکننده هرچه در توان دارند انجام دهند.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: بانک ها و سازمان های امدادی هشدار داده اند یکی از عوارض اقتصادی مرتبط با همه گیری کرونا ، کاهش مبالغی است که مهاجران برای خانواده هایشان که در کشورهای خودشان حضور دارند و برای گذران زندگی به این پول متکی هستند می فرستند.

در یک سال عادی بیشتر از 270 میلیون مهاجر که در خارج از کشورهایشان زندگی و کار می کنند، این پول ها را که به آن وجوه ارسالی می گویند برای کشورهای زادگاهشان می فرستند.

  با این حال با وجود تعطیلی هایی که به اقتصادهای ثروتمندتر ضربه زده و بیکاری های گسترده ناشی از آن، در سال جاری تاکنون حجم این وجوه ارسالی به  طور کلی بالا بوده است.

بر اساس بررسی ما از تازه ترین داده های موجود و  مطالب منتشر شده درباره کشورهایی که از بزرگ ترین دریافت کنندگان این وجوه ارسالی هستند، در برخی موارد این مبالغ حتی از روند معمول خود نیز بالاتر بوده اند.

برای مثال وجوه ارسال شده به مکزیک در هشت ماهه اول سال جاری 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، فشارهای اقتصادی و کارگران مهاجر

کرونا، فشارهای اقتصادی و کارگران مهاجر