مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-29اجتماعي

پیوند وارونگی هوا در فصل سرما و سرعت انتشار کرونا


متخصصان از ارتباط هولناک آلودگی هوا با افزایش فوتی های کرونا می گویند و تأکید دارند در روزهایی که با پدیده وارونگی و آلودگی هوا مواجه می شویم تنها راه چاره برای جلوگیری از گسترش انتشار این ویروس تعطیلی شهرهای بزرگ است.

- متخصصان از ارتباط هولناک آلودگی هوا با افزایش فوتی های کرونا می گویند و تأکید دارند در روزهایی که با پدیده وارونگی و آلودگی هوا مواجه می شویم تنها راه چاره برای جلوگیری از گسترش انتشار این ویروس تعطیلی شهرهای بزرگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: زمستان هر سال به طور متوسط حدود 200 بار وارونگی هوا اتفاق می افتد.

وارونگی یعنی تشکیل گنبد یخی بر فراز شهر و توقف جریان عمودی هوا.

لابد دیده اید گاهی زمستان دود دودکش کوره های آجرپزی به جای این که رو به بالا برود افقی جریان پیدا می کند و درست به همین دلیل میزان غلظت آلودگی بیشتر می شود و حالا متخصصان از ارتباط هولناک آلودگی هوا با افزایش فوتی های کرونا می گویند و تأکید دارند در روزهایی که با پدیده وارونگی و آلودگی هوا مواجه می شویم تنها راه چاره برای جلوگیری از گسترش انتشار این ویروس تعطیلی شهرهای بزرگ است.

دکتر شاهسونی، رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، با اشاره به افزایش 15درصدی فوتی های کرونا با تشدید آلودگی هوا می گوید: مطالعاتی که در چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوند وارونگی هوا در فصل سرما و سرعت انتشار کرونا

پیوند وارونگی هوا در فصل سرما و سرعت انتشار کرونا