مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:402020-10-29اقتصادي

فوت 32 کارمند دستگاه های اجرایی استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا


کاهش حضور کارمندان باید به نحوی باشد که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه «خدمات ضروری» به شهروندان وقفه ای ایجاد نشود.

- کاهش حضور کارمندان باید به نحوی باشد که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه خدمات ضروری به شهروندان وقفه ای ایجاد نشود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از فوت 32 کارمند دستگاه های اجرایی استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد.

مسعود شفیعی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه 32 نفر کارمند از 11 دستگاه اجرایی در استان تهران به دلیل ابتلا به کرونا ویروس جان باخته اند؛ آمار این افراد در دستگاه های اجرایی شامل حج و زیارت یک نفر، تعاون کار و رفاه اجتماعی 2 نفر، کمیته امداد امام خمینی⁩ (ره) 2 نفر، سازمان دامپزشکی یک نفر، ⁧آب منطقه ای 2 نفر، برق منطقه ای⁩ یک نفر، صمت 2 نفر، ورزش و جوانان یک نفر، ⁧فرهنگ و ارشاد اسلامی2 نفر، امور مالیاتی 7 نفر، دامپزشکی یک نفر و تأمین اجتماعی⁩ 11 نفر بوده است.

وی با اشاره به مصوبات چهل و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر تکلیف دستگاههای اجرایی در خصوص برنامه ریزی برای ارائه خدمات حوزه مسؤولیت خود با حضور پنجاه درصد کارکنان افزود: این کاهش حضور کارمندان باید به نحوی باشد که در ارائه خدمات به مردم و ارباب رجوع، به ویژه «خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت 32 کارمند دستگاه های اجرایی استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا

فوت 32 کارمند دستگاه های اجرایی استان تهران بر اثر ابتلا به کرونا