مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-29سياسي

آغاز کنفرانس وحدت اسلامی با پیام آیت الله مکارم/ تلاش برای وحدت عبادت است


سی وچهارمین کنفرانس وحدت اسلامی صبح امروز با پیام آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید و سخنرانی مجازی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی آغاز بکار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس سی وچهارمین کنفرانس وحدت اسلامی صبح امروز با پیام آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید و سخنرانی مجازی به صورت مجازی و با حضور 167 چهره از 47 کشور جهان به صورت وبینار برگزار می شود.

کنفرانس وحدت اسلامی از امروز و همزمان با آغاز هفته وحدت شروع بکار کرد و 17 ربیع الاول مصادف با میلاد پیامبر نور و مهربانی حضرت محمد (ص) بکار خود پایان می دهد.

در این همایش علاوه بر سخنرانان خارجی 120 اندیشمند داخلی هم سخنرانی می کنند.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی، مرجع عالیقدر جهان اسلام در پیام تصویری به این کنفرانس، برگزاری کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی را از افتخارات و ابتکارات بسیار مهم دانست.

وی تأکید کرد: کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی حرکتی مهم در برابر افراد ضد وحدت است که قیام کرده و پیام های وحدت آفرین را به جهان اسلام منعکس می کند.

مرجع عالیقدر جهان اسلام، مخالفان وحدت را به سه گروه تقسیم کرد و با تأکید بر این که فعالیت این گروه ها باید خنثی شود، بیان داشت: گروه نخست، تندروی هایی هستند که همیشه بر آتش اختلافات دامن می ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کنفرانس وحدت اسلامی با پیام آیت الله مکارم/ تلاش برای وحدت عبادت است

آغاز کنفرانس وحدت اسلامی با پیام آیت الله مکارم/ تلاش برای وحدت عبادت است