مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-29سياسي

قالیباف: جسارت به ساحت پیامبر اسلام(ص) اهانت به جمیع انبیاء و کتب آسمانی است


رییس مجلس شورای اسلامی جسارت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را اهانت به جمیع انبیاء و کتب آسمانی برشمرد و تاکید کرد: قطعا عادی سازی روابط چند کشور معدود با رژیم صهیونیستی تاثیری در مقاومت مردم فلسطین ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف در پیام ضبط شده که در جریان سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی صبح امروز منتشر شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر اعظم و گرامیداشت مناسبت بزرگ و ارزشمند هفته وحدت تاکید کرد: امیدوارم با تکیه بر سیره رسول­اکرم (ص) و توسل بر کتاب بزرگ آسمانی، قرآن ­کریم، به وحدت و همدلی کامل امّت اسلامی و در جهت عبور از مشکلات و چالش ­های متعدد امروزی دست یابیم.

وی هفته وحدت را نماد همبستگی امت اسلامی دانست و گفت: وحدت مسلمین و اخوت اسلامی، یکی از اصول اساسی و بنیادین اسلام به شمار می رود.

تمسک به سیره و سنّت پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و قرآن کریم، بزرگ­ترین مایه وحدت در همه ادوار اسلامی بوده و رسالت فرازمانی و فرامکانی آن حضرت، نویدی امید­بخش برای نجات بشریت است.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان این که بی ­تردید، لبیک ­گویی عملی به دعوت پیامبر ختمی مرتبت­(ص) ثمره ­ای جز وحدت، همگرایی و انسجام امت اسلامی نخواهد داشت، افزود: هرگونه نامهربانی و جسارت به ساحتِ نورانیِ پیامبر عظیم ­الشأن  


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: جسارت به ساحت پیامبر اسلام(ص) اهانت به جمیع انبیاء و کتب آسمانی است

قالیباف: جسارت به ساحت پیامبر اسلام(ص) اهانت به جمیع انبیاء و کتب آسمانی است