مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-29سياسي

ضرورت ایجاد شعبه ویژه زمین خواری در دادگستری دهلران


باتوجه به مشکلات اراضی که در شهرستان وجود دارد و انتظار می رود که شعبه ویژه ای برای رسیدگی به پرونده زمین خواری و برخورد با متصرفین در شهرستان دهلران ایجاد شود.

- ایسنا/ایلام فرماندار دهلران  گفت: باتوجه به مشکلات اراضی که در شهرستان وجود دارد و انتظار می رود که شعبه ویژه ای برای رسیدگی به پرونده زمین خواری و برخورد با متصرفین در شهرستان دهلران ایجاد شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، مجید عسگری ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل شعبه ی ویژه زمین خواری، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که باید در دستور کار همه ادارات قرار دارد برخورد با متصرفان اراضی ملی است.

وی افزود: این کار نیازمند حمایت بیشتر دستگاه قضا است که خوشبختانه اقدامات خوبی در این راستا در شهرستان صورت گرفته است که باید تداوم داشته باشد.

فرماندار دهلران تصریح کرد: متاسفانه از سنوات قبل کم کاری های زیادی در خصوص اراضی شهرستان دهلران صورت گرفته است و باتوجه به اینکه مشکل همچنان پا برجاست انتظار است جلسه شورای حفاظت از اراضی استان در شهرستان دهلران تشکیل شود.

وی خاطرنشان کرد: دهلران یک سوم مساحت استان را تشکیل داده و 220 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق یکی از امن ترین شهرستان های استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد شعبه ویژه زمین خواری در دادگستری دهلران

ضرورت ایجاد شعبه ویژه زمین خواری در دادگستری دهلران