مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-29بين الملل

گزارش القدس العربی از تجارت مشروب امارات با رژیم صهیونیستی


یک روزنامه فرامنطقه ای از قرارداد جدید امارات با رژیم صهیونیستی در زمینه مشروبات الکلی انتقاد و تأکید کرد که ابوظبی تأمین کننده اصلی منافع صهیونیستهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی معاریو چهارشنبه (روز گذشته) اعلام کرد که دولت امارات عربی متحده، توافقی برای واردات مشروبات الکلی با رژیم صهیونیستی امضا کرده است.

این مشروبات توسط یک شرکت اسراییلی در بلندی های جولان اشغالی تولید می شود.

روزنامه القدس العربی به بررسی این اقدام امارات پرداخت و نوشت، این تصمیم، بر خلاف رویکرد کشورهای اتحادیه اروپا و سایر کشورهای جهان در تحریم محصولات صهیونیستهای حاضر در اراضی اشغالی 1967 است که شامل جولان، کرانه باختری و قدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین روزنامه، این تصمیم نشان می دهد که توافق امارات با صهیونیست ها فقط مربوط به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نیست، بلکه مربوط به زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی، سیاسی، فرهنگی، شرعی یا هر منطق دیگری است که شهروندان این کشور خود متعلق به آن می دانند.

بنا بر این گزارش، این تصمیم، زیر پاگذاشتن عزت عرب هایی است که صهیونیست ها سرزمین شان را اشغال کردند و تجاوز به حقوق مردم فلسطین است که تحت سرکوب اسراییل زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش القدس العربی از تجارت مشروب امارات با رژیم صهیونیستی

گزارش القدس العربی از تجارت مشروب امارات با رژیم صهیونیستی