مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-29سياسي

پویایی فعالان فضای مجازی زنجانی در سطح ملی و بین المللی


مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان با اشاره به پویایی خوب سطح ملی و بین المللی استان زنجان در فضای مجازی که با همراهی مردم و پیشکسوتان زنجانی انجام می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار داود غیاثی راد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ماموریت های واجب در برخی از شهرها از جمله زنجان و کردستان بالاخص بیجار اظهار کرد: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.

مسؤول گروه فرهنگی سند راهبردی شورای هماهنگی رزمندگان به فعالیت مطلوب سازمان های مردم نهاد از جمله رزمندگان غرب و شمال غرب، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین در فضای مجازی اشاره و تصریح کرد: سازماندهی سازمان های مردم نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی به فعالیت بنیاد بین المللی غدیر در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این فعالیت در مورد فعالیت حسینیه اعظم زنجان از جمله حاکمیت تفکر اجتماعی بسیار قابل توجه است.

سردار غیاثی راد با تقدیر از فعالان حوزه فضای مجازی از جمله مسؤولان این حوزه از جمله بابایی و بیات در استان زنجان ادامه داد: این مسؤولان برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان را هم در پیش رو دارند که باید پیش بینی های لازم در مورد آن انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی فعالان فضای مجازی زنجانی در سطح ملی و بین المللی

پویایی فعالان فضای مجازی زنجانی در سطح ملی و بین المللی