مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-29پزشكي

هشدار درباره درمان های تقلبی: مدعیان دروغ بودن کرونا درمانگران یکتا شده اند


ساختار قدرتمند شبکه بهداشتی و درمانی ایران در خاورمیانه بی نظیر است و برای ساخت مستند و ثبت در تاریخ از موضوعات مختلف از جمله نظام شبکه بهداشتی و درمانی، - هشدار درباره درمان های تقلبی: مدعیان دروغ بودن کرونا درمانگران یکتا شده اند ساختار قدرتمند شبکه بهداشتی و درمانی ایران در خاورمیانه بی نظیر است و برای ساخت مستند و ثبت در تاریخ از موضوعات مختلف از جمله نظام شبکه بهداشتی و درمانی، تاریخ نظام سلامت و تاریخ پزشکی و همه گیری ها در ایران نیازمند مشارکت بیشتر جامعه فرهنگی، هنری و مورخان و راویان توانا هستیم.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، گفت: همان کسانی که می گفتند کرونا دروغ است و وجود خارجی ندارد، الان تبدیل به درمانگر یکتای کرونا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، کیانوش جهانپور، گفت: در مستند سازی در حوزه سلامت، کمبودهایی داریم و تاریخ و فراز و فرودهای طب در ایران و توانمندی‌های مردم بخوبی روایت نشده است، امروز هم در ثبت و گزارش اقدامات جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت و انتقال آن به آیندگان و سایر ملل این نقصان مشهود است.

وی خاطرنشان کرد: ساختار قدرتمند شبکه بهداشتی و درمانی ایران در خاورمیانه بی نظیر است و برای ساخت مستند و ثبت در تاریخ از موضوعات مختلف از جمله نظام شبکه بهداشتی و درمانی، تاریخ نظام س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار درباره درمان های تقلبی: مدعیان دروغ بودن کرونا درمانگران یکتا شده اند

هشدار درباره درمان های تقلبی: مدعیان دروغ بودن کرونا درمانگران یکتا شده اند