مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29اقتصادي

بسیج همه امکانات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان در آذربایجان شرقی


مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، بر آمادگی دستگاه های مسئول و اتخاذ تدابیر لازم با بهره گیری از تجربیات گذشته و بسیج همه امکانات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان تأکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی، بر آمادگی دستگاه های مسئول و اتخاذ تدابیر لازم با بهره گیری از تجربیات گذشته و بسیج همه امکانات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان تأکید کرد.

بدر شکوهی در جلسه کمیته استانی پیشگیری از آنفلوانزای حاد پرندگان با اشاره به افزایش قیمت فرآورده های دامی به ویژه گوشت مرغ و تخم مرغ در هفته های اخیر، افزود: تامین نیازهای غذایی مردم جزو اولویت های دستگاه های اجرایی استان است و باید زمینه مساعد برای افزایش تولید و کاهش قیمت تمام شده دام و طیور فراهم شود.

وی اضافه کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، لازم است کمیته پیشگیری از آنفلوانزای حاد پرندگان در شهرستان ها به ریاست فرمانداران تشکیل و با هماهنگی با ستاد استانی از هر گونه حادثه ای که می تواند به بروز خسارت جدی در فرایند تولید دام و طیور شود، جلوگیری کنند.

شکوهی، حساس سازی و همکاری و هم افزایی تمام دستگاه های دولتی در جهت صیانت از سرمایه های ملی را ضروری دانست و تشریح کرد: کانون های پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج همه امکانات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان در آذربایجان شرقی

بسیج همه امکانات برای پیشگیری از شیوع آنفلوانزای حاد پرندگان در آذربایجان شرقی