مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29اقتصادي

ساخت دو پروژه ورزشی با صرف 12.5 میلیارد اعتبار در روستاهای همدان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از ساخت و افتتاح دو پروژه ورزشی به ارزش 12 میلیارد و 583 میلیون ریال در روستاهای این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ حمید سیفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بابیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزشی در مناطق مختلف همدان برنامه ریزی شده است، گفت: بهره مندی آحاد جامعه از امکانات ورزشی یکی از مهم ترین برنامه های وزارت ورزش و جوانان است که در استان همدان این مهم در حال پیگیری و اجرا است.

وی بابیان اینکه در حال حاضر چند پروژه بزرگ ورزشی در استان همدان آماده بهره برداری است، گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند از توابع بخش جوکار ملایر از جمله این پروژه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عنوان کرد: این پروژه به مساحت 926 مترمربع دارای سالن ورزشی چندمنظوره برای انجام ورزش های توپی، رختکن، سرویس بهداشتی و اتاق مدیریت است.

وی گفت: پروژه سالن ورزشی روستای ینکی کند با صرف هشت میلیارد و 538 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی ساخته شده است.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی قروه درگزین نیز که مساحتی حدود یک هزار مترمربع را شامل می شود با اعتبار چهار میلیارد ریال ساخته شده است.

سیفی گفت: امیدواریم اعتبار موردنیاز برای تکمیل پروژه های ورزشی تأمین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دو پروژه ورزشی با صرف 12.5 میلیارد اعتبار در روستاهای همدان

ساخت دو پروژه ورزشی با صرف 12.5 میلیارد اعتبار در روستاهای همدان