مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29اقتصادي

تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی


معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به تأمین و توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان، از برنامه ریزی برای تأمین و توزیع کالاهای اساسی در استان خبر داد.

- غلامعلی راستی با بیان این که با پیگیری های مستمر سازمان در خصوص تأمین اقلام ضروری و مایحتاج عمومی مردم هیچ گونه مشکلی در این رابطه وجود ندارد، اظهار کرد: واحدهای تولیدی از طریق نمایندگی ها در حال توزیع روغن نباتی مورد نیاز شهروندان هستند.

وی افزود: با مصوبه تنظیم بازار استان در حال حاضر نمایندگی های پخش به صورت مویرگی از طریق فروشگاه های زنجیره ای و اصناف، اقدام به توزیع روغن نباتی می کنند.

وی با اشاره به رصد و پایش مستمر روند تأمین و توزیع کالاهای اساسی به ویژه روغن نباتی در شرایط فعلی، اظهار کرد: رعایت قیمت مصوب روی کالا الزامی بوده و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از عدم عرضه و گرانفروشی با سامانه تلفنی 124 رسیدگی به شکایات و گزارش های مردمی تماس حاصل کنند.

راستی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی نداریم و براساس اعلام شرکت بازرگانی دولتی ایران، برای سه شرکت تأمین کننده روغن نباتی استان سهمیه به میزان حدود 1400 تن ابلاغ شده و شرکت های مذکور موظف به تأمین و توزیع مویرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی

تأمین و توزیع روغن خوراکی مورد نیاز در آذربایجان شرقی