مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-29پزشكي

افزایش آلاینده های هوا باعث افزایش شیوع کرونا می شود


یک متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری در خوزستان گفت: افزایش آلاینده های هوا باعث احتمال افزایش انتقال بیماری کرونا بیشتر می شود چرا که تهویه هوا بخصوص در اماکن مسقف و شلوغ به درستی صورت نمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روح انگیز نشیبی متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری استان خوزستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افزایش آلاینده های هوا باعث احتمال افزایش انتقال بیماری بیشتر می شود چرا که تهویه هوا بخصوص در اماکن مسقف و شلوغ به درستی صورت نمی گیرد.

وی افزود: با افزایش رعایت فاصله گذاری ها می توان از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری نمود هرچند که در ظاهر به نظر می رسد از اهمیت فاصله گذاری و شست وشوی مکرر دست ها که همچون ماسک زدن در کاهش خطر ابتلا نقش بسزایی دارند، غافل شده ایم.

روح انگیز نشیبی گفت: در این روزها که افزایش آلاینده های هوا گزارش شده به بیماران درگیر با بیماری های عفونی و یا آلرژی توصیه می شود که بیشتر در خانه بمانند و یا هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بنا بر اعلام هواشناسی استان خوزستان در هفته جاری شاهد وارونگی هوا و وجود آلاینده ها در هوای استان بوده ایم که باعث ایجاد غبار صبحگاهی و کاهش دید می شود و این وضعیت تا اواخر هفته تداوم خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آلاینده های هوا باعث افزایش شیوع کرونا می شود

افزایش آلاینده های هوا باعث افزایش شیوع کرونا می شود