مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-29بين الملل

آمریکا تلاش های ضد چین خود را به سازمان ملل کشاند


نماینده آمریکا در امور زنان امروز (پنجشنبه)، سازمان ملل را متهم کرد که در رابطه با گزارش های ادعایی از منطقه سین کیانگ چین علیه گروه های اقلیت اویغور اقدامات کافی انجام نمی دهد.

- نماینده آمریکا در امور زنان امروز (پنجشنبه)، سازمان ملل را متهم کرد که در رابطه با گزارش های ادعایی از منطقه سین کیانگ چین علیه گروه های اقلیت اویغور اقدامات کافی انجام نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کلی کوری، نماینده آمریکا در امور زنان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای ادعایی از جایی که مراکز بازداشت در استان سین کیانگ چین نامید، گفت چنین اقداماتی بیانگر الگوی فراگیر از هدف گرفتن زنان است.

او که پیشتر نماینده آمریکا در کمیسیون وضعیت زنان در سازمان ملل بود، ادامه داد: به عنوان شخصی که سابقه فعالیت در سازمان ملل را دارم، این بی تفاوتی کامل سازمان ملل در رابطه با ادعاهای جدی از نقض های حقوق بشری، جالب توجه است.

این مقام آمریکایی به خبرنگاران گفت: سازمان ملل از بررسی وضعیت در سین کیانگ ناکام مانده، نتوانسته به روشی معنادار به آنجا دسترسی پیدا کرده و این ادعاهای بسیار جدی را مورد بررسی قرار دهد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس پیشتر در گزارشی مدعی شد که چین کمپینی برای کنترل نرخ جمعیت در میان جمعیت اویغورها به جریان انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا تلاش های ضد چین خود را به سازمان ملل کشاند

آمریکا تلاش های ضد چین خود را به سازمان ملل کشاند