مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-29سياسي

هرگونه اتهام یا پرونده اختلاس و سوء استفاده مالی را رد می کنیم


سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد.

- ایسنا/هرمزگان سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد.

این سازمان در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد که در آن آمده است: خداوند متعال در آیه 36 سوره اسراء می فرمایند: وَلاَ تَقْفُ مَاف لَیْسَ لَکَ بِهِ عِلْمٌ إِنَّ السَّمْعَ وَالْبَصَرَ وَالْفُؤَادَ کُلُّ أُولئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْؤُولًا؛ و چیزی را که بدان علم نداری دنبال مکن زیرا گوش و چشم و قلب همه مورد پرسش واقع خواهند شد .

در پی اظهارت روز گذشته آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی و ایراد ادعاهایی علیه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، مراتب ذیل جهت تشحیذ و تنویر افکار عمومی بویژه شهروندان منطقه آزاد قشم اعلام می گردد: آقای احمد مرادی در مصاحبه ای پس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ضمن ایراد افترا و اتهاماتی اثبات نشده به شخص مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بار دیگر نشان داد که به هیچ عنوان در پی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه اتهام یا پرونده اختلاس و سوء استفاده مالی را رد می کنیم

هرگونه اتهام یا پرونده اختلاس و سوء استفاده مالی را رد می کنیم