مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-29پزشكي

چرا کرونا رکوردشکنی می کند؟ 6 هزار بیمار بدحال در تهران بستری هستد


فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران از بستری شدن 188 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت های ویژه تهران طی روزی که گذشت خبر داد و گفت: - در زمان حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان های تابعه استان بالغ بر 6125 بیمار گزارش شده است.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در تهران با بیان این‌که از ابتدای مهرماه 9 بار رکورد مرگ و میر و رکورد موارد جدید ابتلا به کرونا در تهران شکسته شد، گفت: تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه استان بالغ بر 6125 بیمار گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، دکتر علیرضا زالی ضمن تشریح وضعیت تهران به لحاظ شیوع کرونا اظهار کرد: امروز بالغ بر 10 هزار و 700 بیمار به صورت سرپایی با تشخیص کرونا یا شبه کرونا به بخش‌های بهداشتی و درمانی مراجعه کرده‌اند.

وی افزود: مجموعا تعداد افرادی که در بیمارستان‌های استان تهران در طول 24 ساعتی که گذشت بستری شدند به بیش از 890 نفر رسید.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران از بستری شدن 188 بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه تهران طی روزی که گذشت خبر داد و گفت: در زمان حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های تابعه استان بالغ بر 6125 بیمار گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کرونا رکوردشکنی می کند؟ 6 هزار بیمار بدحال در تهران بستری هستد

چرا کرونا رکوردشکنی می کند؟ 6 هزار بیمار بدحال در تهران بستری هستد