مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-29اقتصادي

رکورد تولید در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس شکسته شد


مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 92 هزار و 451 تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس تولید شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس گفت: از ابتدای امسال تاکنون 92 هزار و 451 تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس تولید شده است.

حمید مهتدی صبح امروز(هشتم آبان ماه) در جریان بازدید از خطر تولید این کارخانه، افزود: با تولید 92 هزار و 451 تن شمش از ابتدای امسال تاکنون، رکورد تولید در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس شکسته شد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود که تا پایان امسال بیش از 180 هزار تن شمش آلومینیوم در شرکت آلومینیوم المهدی تولید شود که حدود دو و نیم برابر بیشتر از سال گذشته خواهد بود، تصریح کرد: سال گذشته 88 هزار و 750 تن شمش آلومینیوم در این شرکت تولید شد.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس با بیان اینکه تامین به موقع مواد اولیه و تعمیرات اساسی از مهمترین دلایل افزایش تولید در این شرکت است، اضافه کرد: اکنون 320 دیگ الکترولیز در شرکت آلومینیوم المهدی فعال است و 148 دیگ دیگر نیز تا سال آینده فعال می شود.

مهتدی با اشاره به اینکه برای تولید شمش آلومینیوم از دیگ هایی بنام دیگ الکترولیز استفاده می شود، خاطرنشان کرد: در این دیگ ها مواد اولیه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس شکسته شد

رکورد تولید در شرکت آلومینیوم المهدی بندرعباس شکسته شد