مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-29پزشكي

ابتلای بیش از 1000 نفر از کادر بهداشت و درمان کردستان به کرونا


معاون امور بهداشتی دانشگاه پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 503 نفر از کادر بهداشت و 612 نفر پرسنل درمانی استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد سه نفر پرسنل درمان شهید شده اند.

- ایسنا/کردستان معاون امور بهداشتی دانشگاه پزشکی کردستان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 503 نفر از کادر بهداشت و 612 نفر پرسنل درمانی استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد سه نفر پرسنل درمان شهید شده اند.

ابراهیم قادری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: همه گیری کرونا که از اوایل اسفند سال گذشته شروع شده و اکنون در پیک سوم خود قرار دارد تاکنون موجب ابتلای تعداد زیادی از پرسنل بهداشت و درمان استان شده است که از این تعداد سه نفر پرسنل بخش درمان، دعوت حق را لبیک گفته اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انتشار ویروس کرونا تاکنون یک هزار و 115 نفر از کادر بهداشت و درمان استان به ویروس کرونا مبتلا شده اند، افزود: از این تعداد 503 نفر پرسنل بخش بهداشت و 612 نفر از کادر درمان به این بیماری درگیر شده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان بیان کرد: خستگی کادر بهداشت و درمان و فشار ناشی از افزایش ابتلا و بستری افراد مبتلا به این بیماری در بیمارستان های استان در چند روز اخیر به اوج خود رسیده است هرچند پرسنل ما با تمام توان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای بیش از 1000 نفر از کادر بهداشت و درمان کردستان به کرونا

ابتلای بیش از 1000 نفر از کادر بهداشت و درمان کردستان به کرونا