مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-29سياسي

علمای اهل تسنن خراسان شمالی: وحدت یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی است


علمای اهل تسنن خراسان شمالی تأثیر فزاینده انقلاب در بیدار شدن روح استکبارستیزی مردم جهان را یک پدیده بزرگ و غیرقابل کتمان می دانند و وحدت و استکبارستیزی را مهم ترین شاخصه های این انقلاب عظیم قلمداد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، در شرایطی که دشمنان اسلام تمام تلاش خویش را برای مبارزه و مقابله با اسلام به کار بسته و آشکارا اعلام می کنند جهان اسلام در قرن بیست و یکم یکی از مهم ترین میدان های زورآزمایی سیاست خارجی آمریکاست و تقابل اصلی آینده جوامع بشری برخورد فرهنگ اسلامی و فرهنگ غربی است .

تأکید بر مسائل اختلافی و تفرقه میان صفوف مسلمانان منطقی نیست.

درزمانی که مسلمانان می توانند با توجه به جمعیت بیش از یک میلیارد نفر و منابع و امکاناتی که در اختیاردارند به عنوان یک قدرت تأثیرگذار درصحنه بین المللی مطرح باشند، پرداختن به اختلافات و مسائل تفرقه انگیز نتیجه ای جز به هدر رفتن سرمایه ها و استفاده دشمن از این اختلافات، نخواهد داشت.

اسلام، مسلمانان را امت واحده خوانده است: ان هذه امتکم امه واحده و انا ربکم فاعبدون ؛ و مؤمنان برادر یکدیگر معرفی شده اند: انما المؤمنون اخوه فأصلحوا بین اخویکم .

فاصله میان 12 ربیع الاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات اهل سنت تا 17 ربیع الاول که تاریخ ولادت رسول الله (ص) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمای اهل تسنن خراسان شمالی: وحدت یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی است

علمای اهل تسنن خراسان شمالی: وحدت یکی از شاخصه های انقلاب اسلامی است